الأربعاء، 2 أبريل 2008

صاحبتى بعيد عن السامعين عندها كوييييييييز

يانااس ياهوووو بجد زهقت صحبتى بحبها اوى
بس المشكله انها اصغر منى لسه بتدرس فى الكليه وانا خلصت ومش بعرف اتلم عليها خالص
كل شويه عندى كويز عندى كويز
الاول كنت مش بفهم ايه كويز دى بفتكر برد وهيروح لحاله لحد مااكتشفت انها امتحانات
اصل البنت ياعينى فى اسنان ومش رحمنها خالص كل يوم امتحان بشكل مش طبيعى
هى كمان صعبت عليه اوى بفكر اقنعها تسيب الكليه بئى وتجيب من الاخر ونفتح محل انا وهى
نبيع فيه شرايط كاظم اصل احنا بنحبه اوى ههههههههههههههه ونعم الصداقه والله
انا حبيت اشتكى بس لأنى ملئتش حد اشتكيله اصل هى بتذاكر
عندها بكره بعيد عنكم كويييييييييييييز :((

هناك 12 تعليقًا:

LOST يقول...

هههههههه احم احم دي انا؟؟؟؟
انا معنديش اي مانع اني احول من الكليه دي.. انت بس امري.. و هانت بكره المفرووووف انه اخر كويز بس بعده الميد ترم و الميد ترم ده بقى مش برد لا حصبه بعيد عنك :D

داليا محمد يقول...

هههههههههههههههههههههههه
ياستااار يارب استر من الميد تيرم
ربنا يشفيكى يابنتى ويقومك بالسلامه
عشان نفوق للدنيا بئااااااااااااااا

FaceMoon يقول...

كويييييز اية دة
دى اتفاقية باين معرفش انا الكويز دة
بس على العموم ربنا يوفق كل اللى عندهم كوكيز دة
طيب ساعديها ياداليا مش صاحبتك دى
تبقوا خدونى معاكوا فى المحل انا بحب كاظم وانا حجيب الدباديب
ربنا معاكوا وينجح كل اللى عندهم كوبيز ولا لوبيز ولا نسيت اسمة

داليا محمد يقول...

هههههههههههههه
اتفاقيه حلوه والله
ياسيتى تنورى المحل وتشرفيه فعلا كنا بنفكر فى موضوع الدباديب
كده مش جمهور كاظم بس اللى هيجى يشترى مننا ده كاظم نفسه هييجى اصله بيحب الدباديب اوى ههههههههههههه

كلمتى يقول...

ربنا يشفيهالك من الكويز ويقومها بالسلامه
ما هى كمان اكيد بتحسدك
عشان انت قاعده ومروقه وهى هاريه نفسها عشان الكويز
على العموم ربنا ينجحنا كلنا فى كويزتنا

في حب مصر يقول...

أنا عن نفسي اعرف اتفاقية الكويز اللي بين مصر وإسرائيل، لكن معرفش الكويز بتاعة الاسنان

وبعدين محل ايه؟؟ هو انتي فاكرة المحل سهل كدة علشان تفتحي واحد تبيعي فيه شرايط كاظم او حتى كاظم نفسه, ده اقل محل دلوقت ما يقلش عن نص مليون جنية.. خليها في طب اسنان احسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعدين انتي عندك النت والمدونات اهي ضيعي وقتك فيها، او حتى اشتغلي، ده الشغل مالي البلد خالص دلوقت.

تقبلي مروري

مصري بالإمارات

تــــ(حـنة)ــــر يقول...

لأ ربنا يرجعهالك بألف سلامة
انما تبيعوا شرايط كاسيت ....لألألأ متجيش بردة
سلام

mnoon يقول...

داليا محمد

إبعدى عن البنت اليومين دول

وسيبيها فى حالها

وخدينى أنا أبيع معاكى شرايط أحسن

سلاااااااااام

momken يقول...

طبعا رهف دى الى هى هاجر

بس اسمها الحركى يا رهف يا هاجر
واسمها الحقيقى يا ايما رهف يا ايما هاجر

ربنا ياسيتى ينجحا علشان تعملنا علاج جذور ببلاش دى غير التركبيات والتنضيف والتلميع والحركات

مش دعينلها؟؟؟
يعنى من غيرنا ولا هتبقى دكتوره ولا حاجه

نستغلها بقى

ههههههههههههه
ربنا ينجح الجمع انشاء الله


تحياتى

FaceMoon يقول...

فينك ياداليا من زماااااان وحشتينى فين المواضيع الجديدة
ليكى عندى تاج تعالى خدية ومتتأخريش حستناكى

masry4ever يقول...

ربنا ان شاء الله يكرمها بالجنة

wael يقول...

اولا طمنيني على صاحبتك
بصي نصيحه صاحبي حد غيرها انا في طب وقربت اخسر كل اصحابي ماعدا المرضى المصابين بنفس المرض المدعو طب يعني اللي معايا في الكليه
وعليه العوض ومنو العوض فينا